زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 7:32 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





arash041zendegi.blogfa.com james-bond-007.blogfa.com به این وب ها یه سری بزنید!
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
negar2000 آفلاین



ارسال‌ها : 11
عضویت: 30 /1 /1397
در انتخاب آرایشگاه عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟
بدون شک هر دختری دوست دارد در روز عروسی خود به عنوان خاص ترین فرد حاضر در سالن عروسی، چه از نظر سبک لباس عروس و چه به لحاظ آرایش بدرخشد و آنقدر زیبا جلوه کند تا نگاه ­ها را به سمت خود بکشاند؛ به ویژه امروزه که در سالن ­های عروسی به جز عروس، افراد دیگر از نظر آرایش مو و چهره چیزی کم ندارند. بنابراین، امروزه منحصر به فرد بودن عروس به لحاظ آرایش مو و چهره در مراسم­ های عروسی، نسبت به گذشته ­های نه چندان دور، کمی بیشتر مورد توجه است.
در گذشته ­های نه چندان دور، دختران تا قبل از عروسی­شان آرایش نمی­ کردند یا به میزان بسیار کمی آرایش می ­کردند. امّا امروزه تا قبل از ازدواج خود را به سبک­ های متنوع آرایش می ­کنند و انواع آرایش ­ها (غلیظ، محو و ...) را بر چهرۀ خود می ­آزمایند. این می­توان یک پوئن مثبت باشد تا زمان عروسی به آرایشگر خود بگویید تا چه تیپ آرایشی بیشتر با چهرۀ شما هم خوانی دارد. تجربه و مهارت آرایشگر در آرایش شما تاثیر گذار خواهد بود، امّا آنچه که می­ تواند گاهی حتی از تجربه هم مهمتر باشد، توانایی آرایشگر در چهره­ شناسی افراد است، زیرا حتی با داشتن تجربه و سوابق کاری زیاد، تا زمانی که آرایشگر شما در آرایش به فرم صورت، جنس و رنگ پوست و بسیاری از عوامل جزئی احاطه نداشته باشد، آنچنان که باید و شاید نمی­ تواند به بهترین نحو شما را آرایش کند.
از قبل مشخص کنید چه سبکی از آرایش را می ­خواهید. بدین ترتیب آرایشگر شما رنگ موهایتان را با سبک آرایش شما تطبیق خواهد داد. در مورد طیف رنگی که می­ خواهید موهایتان را رنگ کنید و تأثیری که آن رنگ بر روی سنّ شما خواهد گذاشت اطلاعات کافی را کسب کنید.
حدالامکان آرایشگاه را در نزدیکی یکی از مکان ­های زیر انتخاب کنید: منزل، آتلیه، سالن برگزاری مراسم. دور بودن آرایشگاه از همۀ مکان­ های مذکور باعث خستگی شده و این خستگی بر چهره و آرایش شما تأثیر گذار خواهد بود؛ این تأثیرات به ویژه در روزهای گرم بیشتر است.
به بودجۀ اقتصادی خود توجه کنید. گران بودن هزینۀ آرایش در یک سالن­ های زیبایی حتما دلیلی بر بهتر بودن کار آن نسبت به دیگر سالن­ های زیبایی که قیمت ­های کمتری دارند نیست! چه بسا افرادی با پرداخت هزینه ­های کمتری، نتایج بهتری را گرفته­ اند.
قبل از شروع آرایش، حتماً تور و تاج خود را به آرایشگر نشان دهید. زیرا در این صورت آرایشگر بهتر می ­تواند سبک و مدل موهای شما را با تور و تاج تطبیق دهد و هماهنگی های لازم را بین آن­ها به وجود آورد. علاوه بر تاج و تور، سبک لباس عروس نیز می ­تواند با سبک آرایش شما تطبیق داده شود.
اگر به موادّ آرایشی خاص و یا به برند خاصی حساسیت دارید، حتماً به آرایشگر خود بگویید.
از آرایشگر خود بخواهید تا هر مرحله از آرایش را که در چهرۀ شما اجرا می­ کند، به شما نشان دهد. این کار کمک می­ کند تا اگر از آن مرحله ناراضی بودید، فرصتی برای جبران وجود داشته باشد و یا حداقل نظر خود را در بهتر کردن آرایش عنوان کرده ­اید.
از آرایشگر خود بخواهید که سر فرصت کار را انجام داده و به موقع به اتمام برساند تا به دور از استرس و با خیال آسوده، به برنامه­ های دیگرتان (آتلیه، تالار و...) نیز برسید.

امضای کاربر : تالار پذیراییتالار عروسی باغ تالارسالن عروسیباغ عروسی
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 13:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

ARASH041ZENDEGI.BLOGFA.COM butslow.blogfa.com

تماس با ما | در انتخاب آرایشگاه عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS