زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 12:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





arash041zendegi.blogfa.com james-bond-007.blogfa.com به این وب ها یه سری بزنید!
تعداد بازدید 80
نویسنده پیام
behnosh2000 آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 2 /2 /1397
محل زندگی: تهران
انتخاب باغ عروسی مناسب
تمایل به اجارهباغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی، تمایل بسیاری از عروس و دامادهاست؛ با این حال به دلیل کرایه بالای بسیاری از باغ عروسیها یا باغ های عروسی برای یک یا دوشب، شاید بسیاری از زوج های دم بخت به لحاظ اقتصادی توانایی برگزاری عروسی شان را در این محیط ها (باغ عروسی یا باغ عروسی) نداشته باشند.
باغ عروسی ها معمولاً بزرگ و وسیع هستند و هر قدر که وسعت یک باغ عروسی یا باغ عروسی بیشتر باشد، شما متحمل پرداخت هزینه های بالاتری خواهید شد. به دلیل صرفه اقتصادی که اجاره باغ عروسی برای صاحبان آن دارد، بسیاری از افرادی نیز که صاحب باغ های کوچک هستند به فکر تبدیل این باغ ها به باغ عروسی افتاده اند و باغ عروسی کوچک برای گذران معیشت زندگی خود راه اندازی کرده اند.
برگزای عروسی در باغ عروسی کوچک علاوه بر اینکه می توان برای صاحبان این باغ ها سود آور باشد، برای عروس و دامادهایی نیز که نمی خواهند یا نمی توانند زیر بار هزینه های بالای مربوط به اجاره باغ های عروسی بزرگ بروند، مفید و به صرفه است. همچنین اجاره باغ عروسی های کوچک برای جشن های عروسی که در آن تعداد مهمانان زیاد نیست.مطلب مرتبط:تكنيك هاي گل آرايي سالن عروسي

امضای کاربر : باغ تالار تالارعروسی باغ عروسی سالن عروسی تالار پذیرایی
یکشنبه 10 تیر 1397 - 14:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sara_1400 آفلاین




ارسال‌ها : 8
عضویت: 8 /7 /1397

پاسخ : 1 RE انتخاب باغ عروسی مناسب
مهم ترین گزینه های قابل توجه برای برپایی مراسم عروسی لاکچری
محل برگزاری مراسم را می توان مهم ترین گزینه برای هرچه بهتر دیده شدن مراسم عروسی دانست. تیم تشریفات عروسی به فراخور سلیقه و نیاز عروس و داماد ها چند گزینه برتر باغ عروسی ، باغ تالار و تالار های شهر را به آن ها معرفی خواهند کرد تا در زمان و انرژی عروس و داماد ها صرفه جویی شود و بتوانند در مدت زمانی کوتاه تر به نتیجه مطلوب دست یابند.
نورپردازی و سیستم موسیقی عروسی یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین گزینه های عروسی است که تیم تشریفات با انتخاب برترین تیم و سیستم به مجالس عروسی عروس و داماد ها رنگ و جانی دوچندان خواهد بخشید.

هیچ وقت نمی توان اهمیت غذا، پیش غذا و دسر ها را نادیده گرفت. آن چیزی که در نهایت موجب می شود تا در دید همگان خوش بدرخشید، ارائه سرویس و شامی به یادماندنی به میهمانان خواهد بود که موجب می شود تا مدت ها حرف مراسم ازدواجتان بر سر زبان ها باشد. تیم تشریفات با توجه به این اصل، بهترین خدمات را در این شب رویایی به زوج های جوان ارائه خواهد داد.

انتخاب یک آتلیه خوب جز ان دسته از گزینه هایی است که برای عروس و داماد ها بسیار حائز اهمیت می باشد. آن ها بر این باورند که در نهایت فیلم، کلیپ و عکسی که از شب عروسی تهیه شود، می تواند خاطره آن شب را همواره برایشان زنده نگه دارد. تیم تشریفات با درک این حساسیت عروس و داماد ها، لیستی از برترین اتلیه های موجود در شهر را متناسب با هزینه و سلیقه زوج ها به آن ها ارائه خواهد داد.



گل آرایی، میوه آرایی و شمع آرایی از دیگر خدماتی است که تیم تشریفات ملزم به ارائه آن به زوج ها می باشد. قطعا با فراهم کردن فضایی زیبا و رویایی علاوه بر جلب توجه میهمانان، صحنه های زیبا و دلچسبی در فیلم عروسی حک خواهد شد.

از گزینه های مهم و حائز اهمیت در تالار تشریفات و یا باغ عروسی که فاصله بگیریم، به عروس و داماد خواهیم رسید. تهیه لباسی مناسب و درخور برای عروس و داماد یکی از مهم ترین گزینه هایی است که زیبایی و ارزشمندی آن هم برای عروس و داماد و هم برای میهمانان حاضر اهمیت خواهد داشت. با انتخاب پوششی مناسب و شیک می توان بسیار بهتر در مجلس درخشید. تیم تشریفات مجالس با درک کامل اهمیت این موضوع و توجه به سلیقه و بودجه عروس و داماد، برترین مزون های شهر را به آن ها معرفی خواهد نمود تا خیلی زود به نتیجه دلخواه خود برسند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به تشریفات عروسی عقیق مراجعه نموده و از لیست قیمت ها و تجربیات سایرین در این مورد مطلع شوید.

یکشنبه 08 مهر 1397 - 16:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

ARASH041ZENDEGI.BLOGFA.COM butslow.blogfa.com

تماس با ما | انتخاب باغ عروسی مناسب | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS